Informujemy, że ta witryna korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz dostosować ustawienia dla plików cookies w swojej przeglądarce. Wiem zamknij.
Firma Nissan opracowała System Ograniczenia Ryzyka - kompletny zestaw funkcji wspomagających bezpieczeństwo w codziennym użytkowaniu:

  • Kontrola Stabilności (CSC)
    Standardowy, stosowany wyłącznie przez firmę Nissan, nie wymagający konserwacji, system Kontroli Stabilności Cushion Stability Control (CSC), poprawia stabilność boczną i umożliwia bezpieczną jazdę w trakcie pokonywania zakrętów.
  • Przekładnia Powrót do biegu jałowego
    Przekładnia powraca do biegu jałowego po upływie 3 sekund od momentu opuszczenia fotelaprzez operatora, zabezpieczając tym samym pojazd przed jazdą bez operatora.
  • System Blokady Masztu
    Standardowy system we wszystkich modelach, automatycznie blokuje wszystkie funkcje podnoszenia i pochylania, gdy tylko operator opuści fotel, aby zapobiec niepożądanemu działaniu.
  • Blokada pochyłu (opcja)
    Uruchamiana przez proste naciśnięcie przycisku na joystiku FINGERTIP. Wyrównuje on widły dokładnie w położeniu poziomym, umożliwiając operatorowi szybki i łatwy załadunek.
  • Sygnalizacja ostrzegawcza Hamulca Postojowego
  • Sygnalizacja ostrzegawcza Pasów Bezpieczeństwa

Wygoda

Nisko położone stopnie, umożliwiające łatwy dostęp, wygodny fotel, przestronność. Doświadczenie firmy Nissan w przemyśle samochodowym pomogło zaprojektować idealne miejsce pracy dla operatora wózka widłowego.
Wózek może być wyposażony w dźwignie FINGERTIP położoną na podpórce. Dzięki temu operator może wykonywać swoją pracę o 10% szybciej i bardziej dokładnie.
Zaprojektowana przez Nissana kabina CLEAR-VISION jest fabrycznie montowanym opcjonalnym wyposażeniem, zapewniającym jeszcze większy komfort i ochronę.
Maszt OPTIVIEW (3V) stanowiący opcjonalne wyposażenie, posiada dwa pełne wolne cylindry z każdej ze stron, zaś pośrodku nie znajduje się nic, co mogłoby ograniczać widoczność operatorowi.

Czystość

Ultra czyste, posiadające elektroniczny wtrysk silniki o napędzie LPG wyposażone są standardowo w trzy stopniowy katalizator, co pozwala na uzyskanie emisji spalin na poziomie dużo niższym niż najsurowsze światowych normy.
Nowa seria K silników o napędzie LPG pozwala na osiągnięcie wyjątkowo niskiego poziomu:
93% mniej tlenku węgla (CO)
78% mniej tlenów azotu (NOx) oraz węglowodorów (HC)
Układ kontrolny monitoruje w sposób ciągły pracę silnika i dostosowuje ją tak aby zapewnić optymalnie niską emisję spalin przez cały okres pracy.
Nowe silniki Diesla firmy Nissan, QD32, również spełniają najnowsze europejskie normy emisji spalin (Stage 3A).
Dzięki rozważnemu i przemyślnemu zaprojektowaniu aż do 98% wózka widłowego może zostać poddane recyklingowi.

Ekonomia

Elektroniczny System Kontroli Silnika (ECCS) w sposób ciągły monitoruje i kontroluje prace wózka widłowego, zapewniając najczystszą pracę.
ECCS składający się z Modułu Sterującego Pojazdem (VCM) i z Modułu Sterującego Silnikiem (ECM), zapewnia minimalne zużycie paliwa w każdych warunkach.
Zmiana przełącznika z trybu Power na ECO, co stanowi standardowe wyposażenie w wózkach z napędem LPG, pozwala na jeszcze większą oszczędność paliwa oraz zapewnia jeszcze niższy poziom hałasu. Kontrola Prędkości stanowi opcję i umożliwia wybór maksymalnej prędkości w zależności od umiejętności operatora lub zakresu wykonywanej pracy.
Tabela modelowa
ModelDX-15DX - 18DX - 20DX - 25DX - 30DX - 32
Typ silnikaLPG / DieselLPG / DieselLPG / DieselLPG / DieselLPG / DieselLPG / Diesel
Udźwig [t]1.501.752.002.503.003.20
Środek ciężkości ładunku [mm]500500500500500500
Promień skrętu zewnętrzny [mm]197020002190225023902390
Szerokość [mm]108010801157115712301230
Osłona [mm]211521152130213021552155